martes, 22 de marzo de 2011

I want to be a ballerina!

Quan era petita, tan petita que encara anava a la guarderia, el meu somni era ser ballerina. M'agradaven els tutús, els moviments elegants i sobretot les sabates amb la tira enllaçada al turmell. M'agradaven tan les ballerines que als dos anys em van comprar un tutú rosa que no vaig deixar de portar fins que va deixar de ser la meva talla. A més a més, sempre caminava de puntetes per tal d'emular les meves ídoles de la dansa. Suposo que després de més de vint anys alguna cosa ha quedat. Tothom que em coneixi una miqueta sap que no surto de casa sense les meves ballarines. Me les poso per a tot: per anar a treballar, per sortir a passejar el gos o per anar de festa. I he de dir que les meves ballerines preferides són les de Repetto, casa francesa de productes de dansa i, ara també, de sabates i bosses.


Repetto Paris:





Les roses són les meves preferides :)

Porselli Milano:


Pretty Ballerinas:




No hay comentarios: