lunes, 25 de abril de 2011

¿A qué huelen las nubes?

Amb aquesta pregunta idiota sortida d'un anunci de compreses comença el meu nou post. Amb la primavera floreixen les flors, arriba el polen i la gent comença a suar i per tant a fer olors corporals estranyes. Per això, res millor que un bany. No obstant, sempre és agradable usar una mica de perfum. I vet aquí la meva llista de perfums (eau de toilettes) que més m'agraden.

Daisy Eau so Fresh de Marc Jacobs



Chloé de Chloé


Miss Dior Chérie de Dior


Coco Mademoiselle de Chanel


Eau de Madmoiselle de Givenchy



i qualsevol d'Annick Goutal



Sincerament no sé perquè tinc obsessió amb els perfums francesos. Deu ser que em vaig quedar traumada de petita. La majoria de professors francesos feien olors estranyes. Ho trobo paradoxal que siguin els reis del perfum i després careixin d'higiene. Els gavatxos són molt grans!

No hay comentarios: